This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.
این انجمن برای کاربران، شرکا و برنامه نویسان حرفه ای و علاقه مند است. شما می توانید سوالات خود را در مورد:
قبل از اینکه بپرسید - لطفاً حتماً یک سؤال مشابه را جستجو کنید. می توانید سوالات را بر اساس عنوان یا برچسب آنها جستجو کنید. پاسخ دادن به سوال خود نیز اشکالی ندارد.
لطفاً از پرسیدن سؤالاتی که بیش از حد ذهنی و استدلالی هستند یا به این جامعه مربوط نیستند، خودداری کنید.
شما فقط باید بر اساس مشکلات واقعی که با آن مواجه هستید، سوالات عملی و قابل پاسخ بپرسید. سوالات پرحرف و باز از مفید بودن این سایت می کاهد و سوالات دیگر را از صفحه اول خارج می کند.
برای جلوگیری از پرچم گذاری و احتمالاً حذف شدن سؤال خود، از پرسیدن سؤالات ذهنی در جایی که …اگر شما در یکی از این مثالها قرار میگیرید یا اگر انگیزه شما برای پرسیدن این سوال این است که "من میخواهم در بحثی درباره ______ شرکت کنم"، نباید اینجا بپرسید، بلکه در لیستهای پستی ما سوال کنید. با این حال، اگر انگیزه شما این است که "من می خواهم دیگران ______ را برای من توضیح دهند"، احتمالاً خوب هستید.
(بخش فوق از سؤالات متداول Stackoverflow اقتباس شده است.)
علاوه بر این:
Answers should not add or expand questions. Insteadeither edit the question or add a comment.
Answers should not comment other answers. Instead add a comment on the other answers.
Answers shouldn't just point to other questions.Instead add a comment indicating "Possible duplicate of...". However, it's fine to include links to other questions or answers providing relevant additional information.
Answers shouldn't just provide a link a solution. Instead provide the solution description text in your answer, even if it's just a copy/paste. Links are welcome, but should be complementary to answer, referring sources or additional reading.
Answers should not start debates This community Q&A is not a discussion group. Please avoid holding debates in your answers as they tend to dilute the essence of questions and answers. For brief discussions please use commenting facility.
When a question or answer is upvoted, the user who posted them will gain some points, which are called "karma points". These points serve as a rough measure of the community trust to him/her. Various moderation tasks are gradually assigned to the users based on those points.
For example, if you ask an interesting question or give a helpful answer, your input will be upvoted. On the other hand if the answer is misleading - it will be downvoted. Each vote in favor will generate 10 points, each vote against will subtract 10 points. There is a limit of 200 points that can be accumulated for a question or answer per day. The table given at the end explains reputation point requirements for each type of moderation task.
هدف این سایت ایجاد یک پایگاه دانش مرتبط است که به سوالات مربوط به Odoo پاسخ دهد.
بنابراین، سوالات و پاسخها را میتوان مانند صفحات ویکی توسط کاربران با تجربه این سایت ویرایش کرد تا کیفیت کلی محتوای پایگاه دانش را بهبود بخشد. چنین امتیازاتی بر اساس سطح کارمای کاربر اعطا می شود: زمانی که کارما به اندازه کافی بالا رفت، می توانید همین کار را انجام دهید.
اگر این روش برای شما مناسب نیست، لطفا به جامعه احترام بگذارید.
Here a table with the privileges and the karma level