Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

شما نیاز به ثبت‌نام دارید تا بتوانید با جامعه تعامل داشته باشید.
این سوال علامت‌گذاری شده است
1 پاسخ
223 نماها

آیا این تغییر نام یک استراتژی جدید است؟

آواتار
رها کردن
مولف پاسخ برتر

یکی از دلایل اصلی تغییر نام، یکپارچه‌سازی با خانواده هوش مصنوعی گوگل است. در سال 2022، غول فناوری گوگل مدل پیشرفته‌ای به نام “جمینی” را معرفی کرد که در حال حاضر در برخی از محصولات این شرکت از جمله بارد ادغام شده است. با تغییر نام از بارد به جمینی، گوگل نام تمامی ابزارهای هوش مصنوعی خود را تحت یک چتر واحد قرار می‌دهد و انسجام بیشتری در برندینگ خود ایجاد می‌کند.

آواتار
رها کردن
نوشته های مرتبط پاسخ‌ها نماها فعالیت
1
مارس 24
223
1
مارس 24
231
1
مارس 24
222
1
مارس 24
231
1
ژوئن 24
253