آیا این تغییر نام یک استراتژی جدید است؟
This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.
آیا این تغییر نام یک استراتژی جدید است؟
یکی از دلایل اصلی تغییر نام، یکپارچهسازی با خانواده هوش مصنوعی گوگل است. در سال 2022، غول فناوری گوگل مدل پیشرفتهای به نام “جمینی” را معرفی کرد که در حال حاضر در برخی از محصولات این شرکت از جمله بارد ادغام شده است. با تغییر نام از بارد به جمینی، گوگل نام تمامی ابزارهای هوش مصنوعی خود را تحت یک چتر واحد قرار میدهد و انسجام بیشتری در برندینگ خود ایجاد میکند.
همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کنید تا از ویژگی های انحصاری لذت ببرید و با جامعه عالی ما تعامل داشته باشید!
ثبت نامنوشته های مرتبط | پاسخها | نماها | فعالیت | |
---|---|---|---|---|
|
1
مارس 24
|
223 | ||
|
1
مارس 24
|
231 | ||
|
1
مارس 24
|
222 | ||
|
1
مارس 24
|
231 | ||
|
1
ژوئن 24
|
253 |