قرارداد کاملا شفاف
به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!
این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.
آیا در قرارداد کاملا شفاف، مشخص می شود که هزینه ارائه آپدیت ها و خدمات در سالهای بعد چگونه است ؟
این سوال علامتگذاری شده است
در اودو 17، همانند نسخههای قبلی، امکان ایجاد قراردادهای کاملاً شفاف وجود دارد. این به معنای آن است که شما میتوانید در قرارداد خود با ارائه دهنده خدمات، شرایط و هزینههای مربوط به ارائه آپدیتها و خدمات در سالهای بعد را بهطور دقیق و شفاف مشخص کنید.
به طور کلی، در یک قرارداد کاملاً شفاف برای خدمات نرمافزاری مانند اودو، موارد زیر میتوانند شامل شوند:
- هزینه آپدیتها: شما میتوانید مشخص کنید که هزینه آپدیتهای نرمافزار در سالهای بعد چگونه محاسبه میشود؟ آیا این هزینهها براساس تعداد کاربران، ماژولهای استفاده شده یا متغیرهای دیگری است؟
- هزینه خدمات پشتیبانی: مشخص کنید که هزینههای خدمات پشتیبانی در سالهای بعد چگونه تعیین میشوند؟ این شامل پشتیبانی فنی، رفع اشکال، واحد زمانی پشتیبانی و غیره میشود.
- شرایط قرارداد: بهطور دقیق مشخص کنید که چه مدتی قرارداد معتبر است و چگونه میتواند تمدید یا لغو شود؟
- شرایط پرداخت: مشخص کنید که هزینهها به چه صورتی پرداخت میشوند؟ آیا این به صورت سالیانه، نیمهسالی یا ماهیانه است؟
- تعهدات طرفین: هر دو طرف باید تعهدات خود را بهطور دقیق تعیین کنند، از جمله تعهدات شما برای پرداخت هزینههای مربوط به خدمات و تعهدات ارائه دهنده برای ارائه آپدیتها و خدمات به موقع.
- تغییرات و اصلاحات: چگونه میتوانید تغییرات در قرارداد اعمال کنید و چه تأثیری بر شرایط مالی دارد؟
با توجه به اینکه شفافیت در قرارداد میتواند از بروز ابهامات و مشکلات در آینده جلوگیری کند، معمولاً توصیه میشود که شرایط مربوط به هزینههای ارائه آپدیت و خدمات در سالهای بعد بهطور کامل و دقیق در قرارداد مشخص شوند تا هر دو طرف از شرایط قرارداد آگاه باشند و مشکلات احتمالی را پیشبینی کنند.
از بحث لذت می برید؟ فقط مطالعه نکنید، بپیوندید!
همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کنید تا از ویژگی های انحصاری لذت ببرید و با جامعه عالی ما تعامل داشته باشید!
ثبت نام