Skip to Content

به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

شما نیاز به ثبت‌نام دارید تا بتوانید با جامعه تعامل داشته باشید.
این سوال علامت‌گذاری شده است

مشتری نیاز به این دارد که اگر چیزی را پست می‌کند و یا قرار است تحویل بگیرد از درگاه پستی کد مرسوله و پیگیری را داشته باشد در تیپاکس این مورد چگونه قابل رهگیری می‌باشد؟

آواتار
رها کردن
مولف پاسخ برتر

برای رهگیری بسته‌های ارسال‌شده از طریق تیپاکس، مشتریان می‌توانند از سامانه رهگیری آنلاین مرسولات تیپاکس استفاده کنند. این سامانه از طریق وب‌سایت رسمی تیپاکس یا اپلیکیشن موبایلی آن در دسترس است. کافی است مشتری کد رهگیری ۱۳ رقمی مرسوله خود را در سامانه وارد کرده تا اطلاعات دقیقی از وضعیت بسته، مکان کنونی آن و زمان تقریبی تحویل دریافت کند.

علاوه بر سامانه رهگیری آنلاین، تیپاکس از طریق پیامک نیز مشتریان را از وضعیت مرسوله مطلع می‌سازد. در صورت بروز مشکل یا تأخیر در تحویل، مشتریان می‌توانند از طریق پشتیبانی تیپاکس یا تماس با نمایندگی مربوطه، پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

آواتار
رها کردن
نوشته های مرتبط پاسخ‌ها نماها فعالیت
1
مارس 25
94
1
مارس 25
93
1
مارس 25
90
1
مارس 25
93
1
مارس 25
101
logo-samandehi