راهنمای Odoo

به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

8

گزارش میزان فروش ، میزان هزینه های هر شعبه ، تعداد مشتری ورودی ، تعداد مشتری خریدار هر شعبه و . . . بصورت نمودار روی داشبورد مدیریت و نیز مدیر شعبه

آواتار
فاطمه ندیمی

شعبه

آواتار
رها کردن
1 پاسخ
2
آواتار
عاطفه همتی
بهترین پاسخ

برای ایجاد گزارش‌هایی مانند میزان فروش، هزینه‌ها، تعداد مشتریان ورودی، و تعداد مشتریان خریدار هر شعبه در Odoo و نمایش آنها به صورت نمودار بر روی داشبورد مدیریت و مدیر شعبه، می‌توانید از امکانات مدیریتی و گزارش‌دهی قدرتمند این سیستم استفاده کنید.

گزارش‌دهی در Odoo:

  1. میزان فروش:
    • برای ایجاد گزارش میزان فروش، می‌توانید از ماژول فروش (Sales) در Odoo استفاده کنید. در این ماژول، می‌توانید فیلترها و گروه‌بندی‌های مختلفی مانند تاریخ، محصول، شعبه و ... را اعمال کرده و سپس گزارش‌های مالی مانند مجموع فروش، میزان سود و ... را تولید کنید. این گزارش‌ها را می‌توانید به صورت نمودارها بر روی داشبورد مدیریت نمایش دهید.
  2. میزان هزینه‌های هر شعبه:
    • برای گزارش میزان هزینه‌ها، می‌توانید از ماژول حسابداری (Accounting) و همچنین ماژول هزینه (Expenses) استفاده کنید. با استفاده از گزارش‌های مختلف این ماژول‌ها، می‌توانید هزینه‌های هر شعبه را بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف مانند نوع هزینه، تاریخ و ... مدیریت و نمایش دهید.
  3. تعداد مشتری ورودی و تعداد مشتری خریدار هر شعبه:
    • برای ایجاد گزارش تعداد مشتری ورودی و خریدار هر شعبه، می‌توانید از ماژول CRM (Customer Relationship Management) استفاده کنید. این ماژول به شما امکان می‌دهد تا تعاملات و تماس‌های مشتریان را پیگیری کرده و اطلاعاتی مانند تعداد تماس‌ها، تعداد خریدهای مشتریان و ... را دریافت کنید. سپس می‌توانید این اطلاعات را به صورت نمودار بر روی داشبورد مدیریت و شعبه نمایش دهید.

نمودارها و داشبوردها در Odoo:

  • در Odoo، می‌توانید از ویجت‌ها و پنل‌های گوناگونی برای سفارشی‌سازی داشبورد مدیریت استفاده کنید. برای نمونه، می‌توانید نمودارهای میزان فروش، هزینه‌ها، تعداد مشتریان و غیره را ایجاد کرده و در داشبورد مدیریت قرار دهید تا به صورت یک نگاه وضعیت کلی شعبه‌ها را مشاهده کنید.
  • همچنین، می‌توانید دسترسی به این گزارش‌ها را برای مدیران شعبه نیز فراهم کنید، به طوری که آنها بتوانند به صورت مستقیم اطلاعات مورد نیاز خود را در Odoo مشاهده کرده و مدیریت کنند.

با استفاده از این امکانات، می‌توانید به طور کامل مدیریت و پیگیری را در Odoo برای شعبه‌ها و تیم‌های فروش خود برقرار کنید و از تحلیل‌ها و گزارش‌های دقیق برای تصمیم‌گیری بهتر استفاده کنید.


آواتار
رها کردن