لاگ
7
1 پاسخ
3
بهترین پاسخ
در Odoo، میتوانید با استفاده از لاگها (Logs) فعالیتهای مختلفی از جمله حذف یک فاکتور فروش یا خرید را مشاهده کنید. لاگها در Odoo به شما این امکان را میدهند تا تاریخچهای از تغییرات و عملیاتی که در سیستم انجام شده است را بررسی کنید. برای مشاهده لاگ حذف یک فاکتور، میتوانید مراحل زیر را دنبال کنید (من فرض میکنم شما دسترسی مدیریتی یا مشابه دارید):
- ورود به پنل Odoo: وارد پنل مدیریت Odoo خود شوید.
- رفتن به قسمت مربوطه: بسته به نوع فاکتور (فروش یا خرید) و ماژول مرتبط، به قسمت مدیریتی مربوطه بروید. به عنوان مثال، برای فاکتورهای فروش به Sales Management و برای فاکتورهای خرید به Purchase Management بروید.
- جستجوی لاگها: در قسمتهای مدیریتی، باید گزینههایی برای مشاهده لاگها یا تاریخچه عملیات وجود داشته باشد. معمولاً این گزینهها با نامهایی مانند "Logs"، "Audit Trail" یا "Activity Log" مشخص میشوند.
- فیلتر لاگها: بعد از ورود به صفحه لاگها، میتوانید بر اساس نوع عملیات (مانند حذف) یا نام فاکتور (شماره فاکتور، مشتری، تاریخ و غیره) فیلتر کنید. به این ترتیب میتوانید لاگهای مربوط به حذف فاکتورها را مشاهده کنید.
- مشاهده جزئیات: با انتخاب یک لاگ مربوطه، میتوانید جزئیاتی مانند زمان انجام عملیات، کاربری که عملیات را انجام داده است، و هر تغییر دیگری که در فاکتور ایجاد شده باشد را مشاهده کنید.
اگر ویژگی لاگها در ماژول خاصی فعال نیست، ممکن است نیاز به فعال کردن آن در تنظیمات ماژول داشته باشید. همچنین، دسترسی مدیریتی برای دسترسی به لاگها نیاز است.