در بخش ضمانتنامه فایل های اکسلی که از وارد کنندگان گرفته میشن آپلود میشن.
نباید مواردی نظیر شماره شناسه های گوشی و کد فعالسازیشون قابل تغییر باشند. چون اینها به نوعی سند هستند و هنگام بارگذاری تعیین شده و قابل تغییر نباید باشند. تنها گزینه ای که باید بعدا اضافه بشه تاریخ آغاز گارانتی یا همون تاریخ رجیستر شدن گوشی هست که باید از سامانه همتا استعلام گرفته بشه. این کار باید برای گوشی هایی که هنوز این فیلدشون خالیه کاملا اجباری باشه چون
- ممکنه گوشی هنوز رجیستر نشده باشه که اونوقت مسئولیتش با شرکت گارانتی نیست و با وارد کننده هست
- ممکنه تاریخ فعالسازی برای بیشتر از 18 ماه قبل باشد که در این صورت گارانتی گوشی تمام شده
نکته بسیار مهم دیگه اینکه اگر گارانتی یک گوشی در زمان پذیرش به دلایلی غیر از موضوعات تاریخی (ضربه خوردگی یا آب خوردگی) براش ابطال گارانتی لحاظ بشه، این مورد هم باید به بخش ضمانتنامه ها وارد بشه و دیگه برای همیشه اونجا بمونه. وقتی که یک مرتبه دیگه بیاد به مرکز، سریع بگه که گارانتی نداره و نهایتا فرد پذیرنده اون موقع بگرده که چرا نداره (اگر که نمیشه دلیل نداشتن گارانتی به صورت اتوماتیک نمایش داده بشه)
من دنبال راهی میگردم برای اینکه زمان ثبت درخواست کارهای بالا برام انجام بشه.