مدیریت پروژه
1 پاسخ
ایجاد و مدیریت پروژه ها: می توانید پروژه ها را ایجاد کنید، وظایف را به آنها اختصاص دهید، ضرب الاجل ها را تعیین کنید و پیشرفت را ردیابی کنید.
مدیریت وظایف: می توانید وظایف را ایجاد کنید، آنها را به اعضای تیم اختصاص دهید، پیشرفت را ردیابی کنید و نظرات را ارائه دهید.
مدیریت منابع: می توانید منابع را به پروژه ها و وظایف اختصاص دهید، در دسترس بودن آنها را ردیابی کنید و تضادها را حل کنید.
ردیابی زمان: می توانید زمان صرف شده در وظایف را ردیابی کنید و گزارش هایی را در مورد عملکرد خود ایجاد کنید.
گزارش دهی: می توانید گزارش هایی در مورد پیشرفت پروژه، عملکرد وظایف و استفاده از منابع ایجاد کنید.
ادغام با سایر ماژول های اودوو: ماژول مدیریت پروژه اودوو 17 با سایر ماژول های اودوو، مانند CRM، فروش و حسابداری ادغام می شود