آیا میتوانیم سوابق معاملات و ارتباطات قبلی یک مشتری را بلافاصله پس از ثبت نام وی در سایت در کل سیستم تجمیع کنیم؟
این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.
آیا میتوانیم سوابق معاملات و ارتباطات قبلی یک مشتری را بلافاصله پس از ثبت نام وی در سایت در کل سیستم تجمیع کنیم؟
بله، میتوانیم. در odoo، با استفاده از ماژول مدیریت مشتریان و فروش، میتوانید سوابق معاملات و ارتباطات قبلی هر مشتری را به طور خودکار بعد از ثبتنام وی در سایت، در کل سیستم تجمیع کنید. این اطلاعات شامل فاکتورها، سفارشها، مکالمات، ایمیلها و سایر فعالیتهای مشتری میشود. این کار به شما کمک میکند تا به راحتی تاریخچهی مشتری را مشاهده کرده و خدمات بهتری را ارائه دهید.
همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کنید تا از ویژگی های انحصاری لذت ببرید و با جامعه عالی ما تعامل داشته باشید!
ثبت نام| نوشته های مرتبط | پاسخها | نماها | فعالیت | |
|---|---|---|---|---|
|
|
1
ژوئن 24
|
149 | ||
|
|
1
ژوئن 24
|
157 | ||
|
|
1
ژوئن 24
|
179 | ||
|
|
1
ژوئن 24
|
175 | ||
|
|
1
ژوئن 24
|
148 |