به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

شما نیاز به ثبت‌نام دارید تا بتوانید با جامعه تعامل داشته باشید.
این سوال علامت‌گذاری شده است

آیا می‌توانیم سوابق معاملات و ارتباطات قبلی یک مشتری را بلافاصله پس از ثبت نام وی در سایت در کل سیستم تجمیع کنیم؟


آواتار
رها کردن
مولف پاسخ برتر

بله، می‌توانیم. در odoo، با استفاده از ماژول مدیریت مشتریان و فروش، می‌توانید سوابق معاملات و ارتباطات قبلی هر مشتری را به طور خودکار بعد از ثبت‌نام وی در سایت، در کل سیستم تجمیع کنید. این اطلاعات شامل فاکتورها، سفارش‌ها، مکالمات، ایمیل‌ها و سایر فعالیت‌های مشتری می‌شود. این کار به شما کمک می‌کند تا به راحتی تاریخچه‌ی مشتری را مشاهده کرده و خدمات بهتری را ارائه دهید.


آواتار
رها کردن
نوشته های مرتبط پاسخ‌ها نماها فعالیت
1
ژوئن 24
134
1
ژوئن 24
138
1
ژوئن 24
161
1
ژوئن 24
158
1
ژوئن 24
134