راهنمای Odoo

به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

5

آیا می‌توانیم سوابق معاملات و ارتباطات قبلی یک مشتری را بلافاصله پس از ثبت نام وی در سایت در کل سیستم تجمیع کنیم؟

آیا می‌توانیم سوابق معاملات و ارتباطات قبلی یک مشتری را بلافاصله پس از ثبت نام وی در سایت در کل سیستم تجمیع کنیم؟


آواتار
رها کردن
1 پاسخ
3
بهترین پاسخ

بله، می‌توانیم. در odoo، با استفاده از ماژول مدیریت مشتریان و فروش، می‌توانید سوابق معاملات و ارتباطات قبلی هر مشتری را به طور خودکار بعد از ثبت‌نام وی در سایت، در کل سیستم تجمیع کنید. این اطلاعات شامل فاکتورها، سفارش‌ها، مکالمات، ایمیل‌ها و سایر فعالیت‌های مشتری می‌شود. این کار به شما کمک می‌کند تا به راحتی تاریخچه‌ی مشتری را مشاهده کرده و خدمات بهتری را ارائه دهید.


آواتار
رها کردن