راهنمای Odoo

به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

6

آیا در سیستم امکان وجود دارد که بتوانیم بفهمیم که کدام کاربر یک کالای فروش نرفته را سفارش داده است؟

آواتار
عاطفه همتی

آیا در سیستم امکان وجود دارد که بتوانیم بفهمیم که کدام کاربر یک کالای فروش نرفته را سفارش داده است؟


آواتار
رها کردن
1 پاسخ
3
آواتار
عاطفه همتی
بهترین پاسخ

در  Odoo، شما می‌توانید به راحتی بفهمید که کدام کاربر یک کالای فروش نرفته را سفارش داده است. با استفاده از قابلیت مدیریت سفارش‌ها و فروش، شما می‌توانید لیست سفارش‌های ثبت شده را مشاهده کنید و اطلاعات مربوط به هر سفارش را بررسی کنید.

هر سفارش شامل اطلاعاتی مانند محصولات مورد سفارش، مشتری مربوطه، مقدار مورد نیاز، وضعیت سفارش و زمان ثبت سفارش است. با مشاهده این اطلاعات، شما می‌توانید متوجه شوید که کدام کاربر یک کالای فروش نرفته را سفارش داده است و نیازمند اقدامات بعدی شوید. از جمله اقدامات ممکن می‌تواند ارسال پیام به مشتری برای تایید سفارش یا توضیحات بیشتر باشد تا فرآیند فروش روان‌تر ادامه یابد.


آواتار
رها کردن