راهنمای Odoo

به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

7

آیا امکان دسته‌بندی مخاطبین در ماژول مخاطبین ادوو 17 وجود دارد؟

آواتار
عاطفه همتی

آیا امکان دسته‌بندی مخاطبین در ماژول مخاطبین ادوو 17 وجود دارد؟

آواتار
رها کردن
1 پاسخ
4
آواتار
عاطفه همتی
بهترین پاسخ

بله، در ماژول مخاطبین ادوو 17، می‌توان مخاطبین را با استفاده از برچسب‌ها (Tags) دسته‌بندی کرد. برچسب‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا مخاطبین را بر اساس ویژگی‌ها یا معیارهای خاصی گروه‌بندی کنند و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند. برای اضافه کردن برچسب به یک مخاطب، کافی است هنگام ایجاد یا ویرایش مخاطب، برچسب‌های مورد نظر را وارد کنید.

آواتار
رها کردن