آیا میتوان گروهها و دستهبندیهای مختلفی برای مخاطبین ایجاد کرد؟
این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.
آیا میتوان گروهها و دستهبندیهای مختلفی برای مخاطبین ایجاد کرد؟
بله، در Odoo میتوانید گروهها و دستهبندیهای مختلفی برای مخاطبین ایجاد کنید. این قابلیت به شما اجازه میدهد تا مخاطبین را بر اساس ویژگیهای مشترک یا هر معیار دلخواه دیگری دستهبندی کنید. به عنوان مثال، میتوانید یک گروه برای مشتریان، یک گروه برای تامینکنندگان و یا گروههای دیگری بر اساس صنعت، منطقه جغرافیایی، فعالیت و غیره ایجاد کنید. این کار باعث مدیریت بهتر و سادهتر مخاطبین در دفتر تلفن میشود.
همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کنید تا از ویژگی های انحصاری لذت ببرید و با جامعه عالی ما تعامل داشته باشید!
ثبت نامنوشته های مرتبط | پاسخها | نماها | فعالیت | |
---|---|---|---|---|
|
1
ژوئن 24
|
142 | ||
|
1
ژوئن 24
|
144 | ||
|
1
ژوئن 24
|
148 | ||
|
1
ژوئن 24
|
143 | ||
|
1
ژوئن 24
|
157 |