در نرم افزار اودوو چگونه بررسی کنیم که یک کارمند در هدفش که تبدیل فلان تعداد سرنخ به مشتری بوده موفق بوده است یا نه ؟
1 پاسخ
در اودوو، میتوانید با استفاده از گزارشها و داشبوردهای موجود، عملکرد کارمندان خود را بر اساس اهداف تعیین شده بررسی کرده و ارزیابی کنید. برای بررسی میزان موفقیت کارمندان در تبدیل تعداد سرنخ به مشتری، به مراحل زیر میتوانید اقدام کنید:
1. استفاده از گزارشهای فروش: در بخش فروش اودوو، میتوانید از گزارشهای مختلفی مانند گزارشهای فروش، مشتریها، سرنخها و غیره استفاده کنید. با استفاده از این گزارشها میتوانید تعداد سرنخهایی که توسط هر کارمند تبدیل به مشتری شده است را مشاهده کرده و ارزیابی کنید.
2. ایجاد داشبوردها: با استفاده از ابزار داشبوردها در اودوو، میتوانید داشبوردهای خصوصی برای هر کارمند ایجاد کرده و عملکرد و میزان تبدیل سرنخ به مشتریهای آن کارمند را نمایش دهید. این داشبوردها میتوانند شامل نمودارها، جداول و اطلاعات فروش مرتبط با اهداف تعیین شده باشند.
3. ارتباط با کارمندان: با برقراری ارتباط منظم با کارمندان و بررسی پیشرفتهایشان در تبدیل سرنخ به مشتری، میتوانید از نزدیکترین دیدگاه به عملکرد آنها در این زمینه داشته باشید و اگر نیاز باشد راهکارهایی برای بهبود عملکرد آنها پیشنهاد کنید.
به این ترتیب، با استفاده از این روشها و ابزارهای موجود در اودوو، میتوانید به بهترین شکل ممکن عملکرد کارمندان خود را در تبدیل سرنخ به مشتری بررسی کرده و ارزیابی نمایید.