چگونه میتوان شماره تلفنهای مخاطبین را در دفتر تلفن Odoo ساماندهی و مرتب کرد؟
این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.
چگونه میتوان شماره تلفنهای مخاطبین را در دفتر تلفن Odoo ساماندهی و مرتب کرد؟
برای ساماندهی و مرتب کردن شماره تلفنهای مخاطبین در دفتر تلفن Odoo، میتوانید از ماژول Contacts یا CRM استفاده کنید. این ماژولها به شما امکان میدهند تا اطلاعات مخاطبین را به طور جامع و دقیق ثبت کنید و آنها را بر اساس دستهبندیها، برچسبها یا گروهها مرتب کنید. برای این کار، میتوانید از قابلیتهای مختلفی مانند فیلترها، جستجوها و دستهبندیهای سفارشی استفاده کنید.