در برخی موارد زمانی که ایمیلی از طرف ERP تحت وب اودوو ارسال میشود به صندق پستی مشتری وارد نمیشه. این ایمیلها به اسپم میرود!! چطور میتونم مشکل رو پیدا کنم؟
7
1 پاسخ
1
بهترین پاسخ
این مشکل به خطار تنظیمهای شما ایجاد شده است. برای اینکه ایمیلها قابل اعتماد باشد باید DNS خودتون رو به صورت مناسبی تنظیم کنید. برای انجام این کار سه موضوع متفاوت رو باید پوشش بدید:
MX Record
SPF
DKIM
در صورتی که این سه موضوع رو به صورت مناسبی انجام داده باشید ارسال ایمیل موفقیت آمیز خواهد بود.
کارشناسان ویراوب۱۲۳ برای مشتریان ما به صورت کامل این تنظیمها را انجام میدهند اما با این وجود اگر مشکلی در ارسال ایمیل داشتید میتوانید به صورت ۲۴/۷ با کارشناسان ما ارتباط داشته و مشکل سیستم را حل کنید.