معمولا سه دلیل اصلی برای این حالت وجود دارد که عبارتند از:
سقف ارسال ایمیل شما پر شده
سرور ارسال ایمیل مشکل دارد
خطایی وجود ندارد اما ایمیل را مشتری دریافت نمیکند
محدودیت ارسال ایمیل
هیچ محدودیتی برای مشتریان ویراوب۱۲۳ در ارسال ایمیل وجود ندارد. اما اگر شما از مشتریان ویراوب۱۲۳ نیستید این احتمال وجود دارد که محدودیتی برای ارسال ایمیل شما در نظر گرفته شده است. در این حال باید صبر کنید و بعد از ۲۴ ساعت دوبار اقدام به ارسال ایمیل کنید. برای حل این نوع مشکل باید با شرکتی که این خدمات را برای شما فراهم کرده تماس بگیرید.
مشکل سرور ارسال ایمیل
برای مشتریان ویراوب۱۲۳ سرور ایمیل به صورت تضمینی راه اندازی شده و کارشناسان ما ۲۴/۷ از آن نگهداری میکنند. اما اگر با این مشکل روبرو شدید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان این مشکل را برای شما حل کنیم.
در صورتی که از خدمات راهکار ERP ویراوب۱۲۳ استفاده نمیکنید، باید از قسمت تنظیمها>سرویس ارسال ایمیل چک کنید که سرور شما در دسترس است یا نه. این مشکل رو با کمک کارشناس IT خود میتوانید کل کنید.
هیچ خطایی وجود ندارد
در اودوو اگر خطایی وجود داشته با راهکارهای برخط به شما نمایش داده میشود. با این وجود اگر مشتری شما ایمیل را دریافت نکرد مشکل از تنظیمهای DNS شما است. برای حل این مشکل کارشناسان ما به صورت ۲۴/۷ در خدمت شما هستند.
در صورتی که از خدمات ما استفاده نمیکنید باید رکوردهای MX و SPF و DKIM را بررسی کنید. کارشناس IT شما میتواند این مشکل را برای شما به راحتی حل کند.