مدیران چگونه می توانند برای یک مخاطب (از هر نوع) وظیفه ، توضیح ، یادداشت و . . . بگذارند که فقط خودشان یا چند نفر مشخص ببینند ؟
به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!
این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.
پست اختصاصی مدیران برای یک مخاطب
این سوال علامتگذاری شده است
در اودو، میتوانید برای یک مخاطب (از هر نوع) وظیفه، توضیح و یادداشتهای مرتبط با آن ایجاد کنید و این اطلاعات را به صورت خصوصی برای خودتان یا چند نفر مشخص قرار دهید. این کار از طریق استفاده از قابلیتهای سفارشیسازی و دسترسی محدود در اودو امکانپذیر است.
برای ایجاد وظایف، توضیحات و یادداشتهای مخصوص به یک مخاطب، میتوانید از فیلدهای مخصوصی که در فرم مخاطب موجود است، استفاده کنید و این اطلاعات را وارد کرده و ذخیره کنید. سپس برای مشاهده این اطلاعات، میتوانید به فرم مربوط به مخاطب مراجعه کنید و اطلاعات را مشاهده کنید.
برای اینکه این اطلاعات محرمانه بماند و تنها شما یا چند نفر دیگر بتوانند آنها را مشاهده کنند، میتوانید از قابلیت دسترسی محدود در اودو استفاده کنید. این قابلیت به شما امکان میدهد که اطلاعات را برای کاربران خاصی که شما تعیین میکنید، قابل مشاهده کنید و بقیه نتوانند آنها را دیده و ویرایش کنند.
به عنوان مثال، میتوانید یک گروه کاری تعیین کنید که تنها اعضای آن گروه بتوانند اطلاعات وظیفه، توضیحات و یادداشتهای مرتبط با یک مخاطب را مشاهده کنند. این کار با استفاده از تنظیم دسترسی و مجوزها در اودو قابل انجام است و به شما این امکان را میدهد که امنیت اطلاعات را حفظ کنید و فقط به کاربران مشخص دسترسی دهید.
از بحث لذت می برید؟ فقط مطالعه نکنید، بپیوندید!
همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کنید تا از ویژگی های انحصاری لذت ببرید و با جامعه عالی ما تعامل داشته باشید!
ثبت نامنوشته های مرتبط | پاسخها | نماها | فعالیت | |
---|---|---|---|---|
|
1
ژوئن 24
|
144 | ||
|
1
ژوئن 24
|
144 | ||
|
1
ژوئن 24
|
140 | ||
|
1
ژوئن 24
|
154 | ||
|
1
ژوئن 24
|
142 |