ارسال پیام و در ارتباط بودن با مشتری
این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.
ارسال پیام و در ارتباط بودن با مشتری
بله، در Odoo 17 میتوانید تنظیماتی را ایجاد کنید تا به ازای هر اتفاقی که در حساب هر مشتری صورت میگیرد، به او پیامک ارسال شود یا در گروه مشترک با وی نوعی انعکاس ایجاد کنید. این کار با استفاده از ویژگیهای موجود در Odoo مانند اتوماسیونها (Automations)، قوانین سرور (Server Actions)، و اتصال به سرویسهای پیامک امکانپذیر است.
نصب ماژول پیامک:
پیکربندی سرویس پیامک:
ایجاد اتوماسیون ارسال پیامک:
ایجاد گروه مشترک:
ایجاد اکشنهای سرور برای ارسال اعلان:
شما میتوانید هر دو اکشن را به صورت همزمان تنظیم کنید تا پس از وقوع رویدادهای خاص هم پیامک به مشتری ارسال شود و هم اعلان در گروه مشترک ایجاد شود.
با استفاده از امکانات اتوماسیون و اکشنهای سرور در Odoo 17، میتوانید به راحتی سیستمهایی را پیادهسازی کنید که به ازای هر تغییر در حساب مشتری، پیامک ارسال کنند یا اعلانهایی در گروههای مشترک ایجاد کنند. این قابلیتها به شما اجازه میدهند تا ارتباط بهتری با مشتریان خود داشته باشید و آنها را به طور مداوم در جریان وضعیت حساب و سفارشاتشان قرار دهید.
4o
همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کنید تا از ویژگی های انحصاری لذت ببرید و با جامعه عالی ما تعامل داشته باشید!
ثبت نامنوشته های مرتبط | پاسخها | نماها | فعالیت | |
---|---|---|---|---|
|
1
ژوئن 24
|
128 | ||
|
1
ژوئن 24
|
122 | ||
|
1
ژوئن 24
|
124 | ||
|
1
ژوئن 24
|
124 | ||
|
1
ژوئن 24
|
143 |