اگر کالایی را مشتری از وب سایتی خریداری کرد اما نیاز به مرجوعی و برگشت کالا بود چه کارهاییرا باید انجام دهیم؟
0
در صورت نیاز به مرجوعی کالا یا بازگشت وجه از فروشندگان دارای نشان ضمانت، چه اقداماتی باید انجام دهم؟
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ
در ابتدا، باید از روشهای پشتیبانی فروشگاه برای بیان مشکل خود استفاده کنید. اما اگر فروشگاه به مشکل شما پاسخ نداد، میتوانید از طریق ثبت پیگیری سفارش در ترب اقدام کنید. ترب به شما این اطمینان را میدهد که اگر مشکل خود را در ۷ روز کاری از تاریخ تحویل اعلام کنید، پس از بررسی مستندات، در صورت عدم ایفای تعهدات توسط فروشگاه، وجه شما را به طور کامل بازگشت خواهد داد.