اگر کالایی را مشتری از وب سایتی خریداری کرد اما نیاز به مرجوعی و برگشت کالا بود چه کارهاییرا باید انجام دهیم؟
این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.
اگر کالایی را مشتری از وب سایتی خریداری کرد اما نیاز به مرجوعی و برگشت کالا بود چه کارهاییرا باید انجام دهیم؟
در ابتدا، باید از روشهای پشتیبانی فروشگاه برای بیان مشکل خود استفاده کنید. اما اگر فروشگاه به مشکل شما پاسخ نداد، میتوانید از طریق ثبت پیگیری سفارش در ترب اقدام کنید. ترب به شما این اطمینان را میدهد که اگر مشکل خود را در ۷ روز کاری از تاریخ تحویل اعلام کنید، پس از بررسی مستندات، در صورت عدم ایفای تعهدات توسط فروشگاه، وجه شما را به طور کامل بازگشت خواهد داد.
همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کنید تا از ویژگی های انحصاری لذت ببرید و با جامعه عالی ما تعامل داشته باشید!
ثبت نامنوشته های مرتبط | پاسخها | نماها | فعالیت | |
---|---|---|---|---|
|
1
مارس 25
|
88 | ||
|
1
مارس 25
|
102 | ||
|
1
مارس 25
|
89 | ||
|
1
مارس 25
|
99 | ||
|
1
مارس 25
|
102 |