گرفتن جلب رضایت مشتریان و اعتماد آنها برای خرید و فروش در یک وبسایت خیلی مهم است که تفاوت فروشندگانی که در وبسایتشان نشان ضمانت ترب را دارند با آنهایی که ندارند در چیست؟
0
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ
فروشندگان دارای نشان ضمانت ترب تحت حمایت و تضمین ترب هستند. این فروشندگان نه تنها از سابقه و اعتبار خوبی برخوردارند، بلکه در صورت بروز مشکل، ترب مسئولیت آن را به عهده میگیرد. ضمانت ترب شامل موارد زیر میشود:
- اگر فروشنده کالا را ارسال نکند و کاربر در ۲ روز کاری از تاریخ تحویل مورد انتظار، این موضوع را به ترب اطلاع دهد، در صورت امتناع فروشنده از ارسال کالا، ترب تمامی مبلغ پرداختی را به کاربر باز میگرداند.
- اگر کالای دریافتی مغایر با سفارش باشد و کاربر در ۷ روز کاری از تاریخ تحویل، این موضوع را به ترب اطلاع دهد، در صورتی که فروشنده ادعای کاربر را نپذیرد و کارشناسان ترب تایید کنند، ترب وجه پرداختی را باز میگرداند.
- اگر کالا معیوب، صدمهدیده یا خراب باشد و کاربر در ۷ روز کاری از تاریخ تحویل موضوع را به ترب اطلاع دهد و کارشناسان ترب تایید کنند، وجه کاربر به طور کامل عودت داده میشود.
توجه داشته باشید که این ضمانتها تنها برای خریدهایی از درگاه رسمی وبسایت (نه کارت به کارت) و برای مبالغ کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان معتبر است.