Skip to Content

به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

شما نیاز به ثبت‌نام دارید تا بتوانید با جامعه تعامل داشته باشید.
این سوال علامت‌گذاری شده است

گرفتن جلب رضایت مشتریان و اعتماد آن‌ها برای خرید و فروش در یک وب‌سایت خیلی مهم است که تفاوت فروشندگانی که  در وبسایتشان نشان ضمانت ترب را دارند با آن‌هایی که ندارند در چیست؟

آواتار
رها کردن
مولف پاسخ برتر

فروشندگان دارای نشان ضمانت ترب تحت حمایت و تضمین ترب هستند. این فروشندگان نه تنها از سابقه و اعتبار خوبی برخوردارند، بلکه در صورت بروز مشکل، ترب مسئولیت آن را به عهده می‌گیرد. ضمانت ترب شامل موارد زیر می‌شود:

  • اگر فروشنده کالا را ارسال نکند و کاربر در ۲ روز کاری از تاریخ تحویل مورد انتظار، این موضوع را به ترب اطلاع دهد، در صورت امتناع فروشنده از ارسال کالا، ترب تمامی مبلغ پرداختی را به کاربر باز می‌گرداند.
  • اگر کالای دریافتی مغایر با سفارش باشد و کاربر در ۷ روز کاری از تاریخ تحویل، این موضوع را به ترب اطلاع دهد، در صورتی که فروشنده ادعای کاربر را نپذیرد و کارشناسان ترب تایید کنند، ترب وجه پرداختی را باز می‌گرداند.
  • اگر کالا معیوب، صدمه‌دیده یا خراب باشد و کاربر در ۷ روز کاری از تاریخ تحویل موضوع را به ترب اطلاع دهد و کارشناسان ترب تایید کنند، وجه کاربر به طور کامل عودت داده می‌شود.

توجه داشته باشید که این ضمانت‌ها تنها برای خریدهایی از درگاه رسمی وب‌سایت (نه کارت به کارت) و برای مبالغ کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان معتبر است.

آواتار
رها کردن
نوشته های مرتبط پاسخ‌ها نماها فعالیت
1
مارس 25
97
1
مارس 25
89
1
مارس 25
97
1
مارس 25
110
1
مارس 25
110
logo-samandehi