Skip to Content

به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

شما نیاز به ثبت‌نام دارید تا بتوانید با جامعه تعامل داشته باشید.
این سوال علامت‌گذاری شده است
1 پاسخ
142 نماها

ارسال پیامک با برچسب 

آواتار
رها کردن
مولف پاسخ برتر

بله، در Odoo 17 می‌توانید پیامک‌ها را بر اساس برچسب یا دسته‌های مشترک (مخاطب) به مشتریان خود ارسال کنید. این امکان از طریق استفاده از ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و ابزارهای پیامک موجود در Odoo امکان‌پذیر است.

برای ارسال پیامک به یک گروه خاص از مشتریان با استفاده از برچسب‌ها یا دسته‌های مشترک، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برچسب‌گذاری مشتریان: در Odoo 17 می‌توانید مشتریان خود را بر اساس ویژگی‌های مختلفی که به آنها اختصاص داده‌اید، برچسب‌گذاری کنید. مثلاً می‌توانید برچسب‌هایی مانند "مشتری وفادار"، "مشتریان جدید"، "مشتریان فعال" و غیره را به آنها اختصاص دهید.

  2. ارسال پیامک: پس از برچسب‌گذاری مشتریان، می‌توانید از ابزارهای موجود برای ارسال پیامک استفاده کنید. این ابزارها به شما امکان می‌دهند تا پیامک‌های خود را بر اساس برچسب‌ها یا دسته‌های مشترک انتخاب کنید و به مشتریان مورد نظر ارسال کنید.

  3. نظارت بر عملکرد: پس از ارسال پیامک، می‌توانید عملکرد واکنش مشتریان را نظارت کنید و از آنها واکنش‌هایی مانند پاسخ به پیامک یا انجام عملیات خاص در سیستم مشاهده کنید.

با استفاده از این قابلیت‌ها، می‌توانید به بهترین شکل ممکن با مشتریان خود در ارتباط باشید و به آنها پیشنهادات، اطلاعیه‌ها یا تبلیغات را ارسال کنید.

3.5

آواتار
رها کردن
نوشته های مرتبط پاسخ‌ها نماها فعالیت
1
ژوئن 24
148
1
ژوئن 24
149
1
ژوئن 24
149
1
ژوئن 24
150
1
ژوئن 24
132
logo-samandehi