راهنمای Odoo

به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

8

امکان خودکارسازی اعلام موجودی، اعلام قیمت و حتی ثبت سفارش در تماس تلفنی ، با ورود کد یا شناسه کالا (که می توانند از سایت بدست آورند)

امکان خودکارسازی اعلام موجودی ، اعلام قیمت و حتی ثبت سفارش در تماس تلفنی ، با ورود کد یا شناسه کالا 


آواتار
رها کردن
1 پاسخ
4
بهترین پاسخ

بله، امکان خودکارسازی اعلام موجودی، اعلام قیمت و حتی ثبت سفارش در تماس تلفنی با ورود کد یا شناسه کالا به سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و سیستم‌های فروشگاهی (POS) امکان‌پذیر است. برای این کار، نیاز به این است که سیستم شما دارای قابلیت اتصال به سایر سیستم‌ها و امکان انجام عملیات خودکارسازی باشد.

به عنوان مثال، شما می‌توانید یک سیستم CRM مانند Salesforce یا HubSpot را به فروشگاه آنلاین خود متصل کنید تا هنگامی که یک مشتری با شماره کالا یا شناسه کالا تماس می‌گیرد، سیستم به‌طور خودکار اطلاعات موجودی، قیمت و حتی امکان ثبت سفارش را به او ارائه دهد.

برای این کار، نیاز به توسعه یک سیستم یا استفاده از ابزارهای موجود مانند API‌ها و افزونه‌ها وجود دارد که اینگونه اتصالات را ممکن می‌سازند. این کار نیازمند توانمندی برنامه‌نویسی یا استفاده از خدمات توسعه دهنده‌های نرم‌افزاری می‌باشد.


آواتار
رها کردن