راهنمای Odoo

به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

4

ثبت فرصت فروش و تعیین کل مبلغ و زمان احتمالی خرید وی و مشخص کردن مسوول پیگیری در اودو 17 چگونه است؟

ثبت فرصت فروش و تعیین کل مبلغ و زمان احتمالی خرید وی و مشخص کردن مسوول پیگیری در اودو 17 چگونه است؟


آواتار
رها کردن
1 پاسخ
1
بهترین پاسخ

، شما می‌توانید فرصت‌های فروش را ثبت کرده، مجموع مبلغ را تعیین، زمان خرید ممکن را تخمین زده و مسئولیت پیگیری آن را از طریق ماژول CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) تعیین کنید. در ادامه توضیح داده شده است چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید:

ثبت فرصت‌های فروش در Odoo 17

  1. دسترسی به ماژول CRM:
  • به ماژول CRM در Odoo 17 بروید.
  • ایجاد فرصت جدید:
    • برای شروع یک فرصت فروش جدید، روی "ایجاد" یا "جدید" کلیک کنید.
  • وارد کردن جزئیات فرصت:
    • جزئیات فرصت فروش را پر کنید که شامل موارد زیر است:
      • نام فرصت: عنوان توصیفی برای فرصت را وارد کنید.
      • درآمد مورد انتظار: مجموع مبلغ یا درآمد مورد انتظار از فرصت را وارد کنید.
      • تاریخ بسته شدن مورد انتظار: زمان یا تاریخ ممکن برای خرید مشتری را مشخص کنید.
      • فروشنده مسئول: شخص یا عضو تیم مسئولی را که بر روی این فرصت پیگیری خواهد کرد، انتخاب کنید.
  • اطلاعات اضافی:
    • اختیاری، می‌توانید اطلاعات بیشتری مانند یادداشت‌ها، برچسب‌ها، مراحل (مانند تحقیق، پیشنهاد، مذاکره) و هر جزئیات مرتبط دیگر درباره فرصت اضافه کنید.
  • ذخیره و مدیریت:
    • پس از وارد کردن همه اطلاعات لازم، فرصت را ذخیره کنید.
  • پیگیری و نظارت:
    • از قابلیت‌های CRM Odoo برای پیگیری پیشرفت فرصت فروش استفاده کنید.
    • اقدامات پیگیری را زمان‌بندی کنید، تعاملات را ثبت کنید و مراحل را به روزرسانی کنید تا فرصت از طریق لوله‌ی فروش پیشرفت کند.

    مزایا و ملاحظات

    • مدیریت مرکزی: مدیریت همه فرصت‌های فروش از یک پلتفرم واحد.
    • پیش‌بینی بهتر: پیش‌بینی فروش‌های آینده بر اساس فرصت‌های ثبت شده.
    • همکاری تیمی: انتساب مسئولیت‌ها و بهبود ارتباط درون تیم فروش.

    نتیجه‌گیری

    ماژول CRM Odoo 17 امکانات قدرتمندی برای ثبت، مدیریت و پیگیری فرصت‌های فروش ارائه می‌دهد. با استفاده از این قابلیت‌ها، کسب و کارها می‌توانند فرآیندهای فروش خود را بهبود بخشیده، مدیریت ارتباط با مشتریان را بهبود بخشیده و در نهایت از طریق مدیریت فعال فرصت‌ها، رشد درآمدی را تسهیل دهند.


    آواتار
    رها کردن