راهنمای Odoo

به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

7

چگونه در اودوو 17 (odoo17) ایجاد وظیفه روی یک نامه داخلی یا نامه برون سازمانی انجام دهیم؟

آواتار
ساناز زوار

نامه اداری-وظیفه

آواتار
رها کردن
1 پاسخ
3
آواتار
ساناز زوار
بهترین پاسخ
  1. ورود به ماژول ارتباطات (Messaging): وارد ماژول ارتباطات (Messaging) در Odoo شوید. می‌توانید این کار را از منوی اصلی Odoo انجام دهید.

  2. انتخاب نامه: از لیست نامه‌ها، نامه‌ای را که می‌خواهید بر روی آن وظیفه ایجاد کنید، انتخاب کنید یا در صورت نیاز نامه جدیدی بنویسید.

  3. ایجاد وظیفه: در صفحه نامه، بر روی دکمه "وظیفه" یا "Task" کلیک کنید تا یک فرم جدید برای ایجاد وظیفه باز شود.

  4. تکمیل اطلاعات وظیفه: در فرم ایجاد وظیفه، اطلاعات مربوط به وظیفه را وارد کنید. این اطلاعات می‌توانند شامل عنوان وظیفه، تاریخ پایان، توضیحات و هر اطلاعات مربوطه دیگری که نیاز دارید، باشد.

  5. ذخیره وظیفه: پس از تکمیل اطلاعات، روی دکمه "ذخیره" یا "Save" کلیک کنید تا وظیفه ایجاد شود و به نامه اضافه شود.

از این پس، وظیفه مورد نظر شما در نامه مشخص خواهد شد و سایر اعضای تیم می‌توانند آن را مشاهده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین، این وظیفه قابلیت به اشتراک‌گذاری با دیگر اعضای تیم را دارد و شما می‌توانید آن را به راحتی مدیریت کنید.

3.5

آواتار
رها کردن