راهنمای Odoo

به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

4

در اودو 17 با سرنخهای بی ارزش چه باید بکنیم ؟ برچسب بی ارزش را چکار کنیم؟

در اودو 17 با سرنخهای بی ارزش چه باید بکنیم ؟ برچسب بی ارزش را چکار کنیم؟


آواتار
رها کردن
1 پاسخ
1
بهترین پاسخ

در Odoo 17، مدیریت پیش‌فرض‌ها یا فرصت‌هایی که به عنوان "زباله" یا "ارزش کم" در نظر گرفته می‌شوند، از طریق تگ‌گذاری یا دسته‌بندی به طور موثر قابل مدیریت است. در زیر توضیح داده شده که چگونه می‌توانید بازرسی‌های با ارزش کم را در Odoo 17 مدیریت کنید:

ایجاد یک تگ "ارزش کم":

  • به ماژول CRM در Odoo بروید.
  • به تنظیمات -> تگ‌ها بروید.
  • یک تگ جدید با نامی مانند "ارزش کم" یا "زباله" ایجاد کنید.
  • به این تگ یک رنگ ممتاز برای شناسایی آسان اختصاص دهید.

تگ‌گذاری پیش‌فرض‌های با ارزش کم:

  • پیش‌فرض یا فرصت را که به عنوان ارزش کم در نظر می‌گیرید، باز کنید.
  • در فرم پیش‌فرض، به دنبال فیلد "تگ‌ها" در فرم پیش‌فرض بگردید.
  • تگ "ارزش کم" (یا مشابه آن) را از لیست کشویی انتخاب کنید.

استفاده از تگ‌ها برای فیلتر کردن:

  • از تگ "ارزش کم" برای فیلتر کردن این پیش‌فرض‌ها استفاده کنید هنگام مشاهده یا گزارش دادن درباره فرصت‌های بیشتر ارزشمند.
  • این کمک می‌کند تا تلاش‌ها را بر روی پیش‌فرض‌هایی با پتانسیل بالاتر متمرکز کنید در حالی که به طور کامل از همهٔ آن‌ها عبور نمی‌کنید یا آن‌ها را حذف نمی‌کنید.

بازبینی و پاک‌سازی:

  • به طور دوره‌ای، بازبینی پیش‌فرض‌های تگ‌گذاری شده به عنوان "ارزش کم" را بررسی کنید تا از سر راهی به فرصت‌های با ارزش بالاتر تبدیل شوند.
  • در نظر داشته باشید که پیش‌فرض‌هایی که به طور مداوم هیچ پتانسیل تبدیل نشان نمی‌دهند را به حذف یا بایگانی برسانید.

آموزش و بهبود فرآیند:

  • تیم‌های فروش را برای تگ‌گذاری صحیح پیش‌فرض‌ها بر اساس ارزش پتانسیل آموزش دهید تا دسته‌بندی دقیقی را تضمین کنید.
  • بهبود مداوم معیارهای شناسایی پیش‌فرض برای کاهش تعداد پیش‌فرض‌های تگ‌گذاری شده به عنوان ارزش کم در آینده انجام دهید.

با استفاده موثر از تگ‌هایی مانند "ارزش کم" در Odoo 17، می‌توانید فرآیند فروش خود را بهینه کنید، منابع را بر روی فرصت‌های واعظ‌تر متمرکز کنید و پایگاه داده‌ای تمیز با دسته‌بندی دقیق از پیش‌فرض‌ها حفظ کنید.


آواتار
رها کردن