راهنمای Odoo

به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

4

در اودو 17 سیستم چگونه کنترل می کند که کدام کارمند بهتر اطلاعات ثبت می کند تا او را بتوان تشویق کرد ؟ مثلا کدام کارمند است که در پروژه های ساختمانی با افراد بیشتری ارتباط برقرار می کند و دایره مرتبطین خود را گسترش می دهد تا با جابجایی نفرات ارتباطش با پروژه مختل نشود

در اودو 17 سیستم چگونه کنترل می کند که کدام کارمند بهتر اطلاعات ثبت می کند تا او را بتوان تشویق کرد ؟ مثلا کدام کارمند است که در پروژه های ساختمانی با افراد بیشتری ارتباط برقرار می کند و دایره مرتبطین خود را گسترش می دهد تا با جابجایی نفرات ارتباطش با پروژه مختل نشود


آواتار
رها کردن
1 پاسخ
1
بهترین پاسخ

در Odoo 17، سیستم بر اساس عملکرد و مشارکت کارکنان ایشان را از طریق چندین مکانیسم کنترل و تشویق می‌کند:

  1. گزارش فعالیت‌ها و تاریخچه:
  • Odoo فعالیت‌هایی همچون تعاملات با سرنخ‌ها، مشتریان، و پروژه‌ها را رصد و ثبت می‌کند.
  • جزئیاتی نظیر ایمیل‌های ارسالی، تماس‌های برقرار شده، جلسات برگزار شده و وظایفی که هر کارمند انجام داده است را ثبت می‌کند.
  • معیارهای عملکرد و KPIها:
    • شاخص‌های عملکرد کلیدی (KPIها) برای اندازه‌گیری عملکرد کارمندان در زمینه‌های مختلف مانند نرخ تبدیل سرنخ‌ها، درگیری در پروژه‌ها، امتیازات رضایت مشتری و غیره استفاده می‌شود.
    • مدیران می‌توانند بر اساس این معیارها اهداف و هدفگذاری‌هایی برای کارمندان تعیین کنند تا عملکرد بالایی را تشویق کنند.
  • مالکیت سرنخ و پروژه:
    • کارمندان می‌توانند مالکیت سرنخ‌ها، فرصت‌ها یا پروژه‌ها را در Odoo به عهده بگیرند.
    • این مالکیت اطمینان می‌دهد و موجب می‌شود که کارمندان به طور فعال به مدیریت و پرورش روابط بپردازند بدون همپوشانی یا ابهام.
  • تجزیه و تحلیل CRM و فروش:
    • Odoo ابزارهای تجزیه و تحلیلی فراهم می‌کند که داده‌های فعالیت‌های CRM، لوله‌های فروش و تعاملات با مشتری را تجزیه و تحلیل می‌کنند.
    • این تجزیه و تحلیل‌ها به شناسایی کارمندان برتر کمک می‌کنند که در تبدیل سرنخ‌ها، حفظ مشتریان یا مدیریت پروژه برجسته هستند.
  • تشویق و پاداش:
    • بر اساس معیارهای عملکرد و دستاوردها، مدیران می‌توانند کارمندان را از طریق پاداش‌ها، امتیازها یا تقدیر عمومی شناخته کنند.
    • Odoo می‌تواند با ماژول‌های منابع انسانی هماهنگ شود تا بررسی‌های عملکرد و ارزیابی کارمندان بر اساس داده‌های CRM و فروش را مدیریت کند.
  • فرصت‌های آموزش و توسعه:
    • کارمندانی که به عنوان افراد برتر شناخته می‌شوند، می‌توانند برنامه‌های آموزشی یا فرصت‌هایی برای توسعه حرفه‌ای دریافت کنند.
    • ویژگی‌های یادگیری مدیریت منابع انسانی و یادگیری Odoo، امکان بهبود مداوم مهارت‌ها و رشد حرفه‌ای را فراهم می‌کند.
  • همکاری تیمی و ارتباطات:
    • ابزارهای همکاری Odoo به تیم‌ها اجازه می‌دهند که اطلاعات را به اشتراک بگذارند، فعالیت‌ها را هماهنگ کنند و به یکدیگر پشتیبانی کنند.
    • این کاهش از روندها مطمئن می‌شود که کارمندان بدون اختلال می‌توانند مسئولیت‌ها را منتقل کنند یا در پروژه‌ها با یکدیگر همکاری کنند.

    کلیتاً، Odoo 17 از دیدگاه‌های مبتنی بر داده و معیارهای عملکرد برای شناسایی، تشویق و پاداش کارمندانی که در تعهد، بهره‌وری و مهارت‌های مدیریت رابطه با مشتری استثنایی را نشان می‌دهند، استفاده می‌کند. با ایجاد فرهنگی از تشویق و بهبود مداوم، سازمان‌ها می‌توانند کارآمدی نیروی کار خود را بهینه کنند و رشد پایدار را تضمین کنند.


    آواتار
    رها کردن