اگر پروسه فروش طولانی شد برای رها نشدن مشتری و فراموش نشدن و دنبال کردن وی و پیگیری در زمان مناسب در اودو 17 چه باید کرد؟
این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.
اگر پروسه فروش طولانی شد برای رها نشدن مشتری و فراموش نشدن و دنبال کردن وی و پیگیری در زمان مناسب در اودو 17 چه باید کرد؟
در Odoo 17، برای اطمینان از اینکه فرآیند فروش به طور طولانی نمیشود و در عین حفظ پیگیری صحیح از مشتری و انجام به موقع پیگیریها، میتوانید این مراحل را دنبال کنید:
با پیادهسازی این
شیوهها در Odoo
17، کسبوکارها میتوانند به بهترین شکل مدیریت
و تقویت روابط با مشتریان خود در طول چرخهی کامل فروش بپردازند، کاهش خطر اینکه
مشتریان در فرآیندهای فروش طولانی به یاد نرود یا دور زده شوند
همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کنید تا از ویژگی های انحصاری لذت ببرید و با جامعه عالی ما تعامل داشته باشید!
ثبت نامنوشته های مرتبط | پاسخها | نماها | فعالیت | |
---|---|---|---|---|
|
1
ژوئن 24
|
148 | ||
|
1
ژوئن 24
|
146 | ||
|
1
ژوئن 24
|
154 | ||
|
1
ژوئن 24
|
142 | ||
|
1
ژوئن 24
|
131 |