آیا همهی فاکتورها، مکالمات و مراودات قبلی مشتری در لوای همان شمارهی تماس جدید تجمیع میشود؟
این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.
آیا همهی فاکتورها، مکالمات و مراودات قبلی مشتری در لوای همان شمارهی تماس جدید تجمیع میشود؟
بله، در odoo، همهی فاکتورها، مکالمات و مراودات قبلی مشتریان در لوای همان شمارهی تماس جدید تجمیع میشود. این بدین معناست که هرگاه یک مشتری با شمارهی تماس جدیدی ثبتنام کند و یا شمارهی تماس جدیدی را به حساب خود اضافه کند، سوابق معاملات و ارتباطات قبلی او، از جمله فاکتورها، تماسها، ایمیلها و سایر فعالیتهای او، زیرا متعلق به همان شخص است، به طور خودکار با اطلاعات جدید تجمیع و ثبت میشوند. این امکان به کاربران کمک میکند تا به راحتی تاریخچهی کامل مشتری را در اختیار داشته باشند و خدمات بهتری را ارائه دهند.
همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کنید تا از ویژگی های انحصاری لذت ببرید و با جامعه عالی ما تعامل داشته باشید!
ثبت نامنوشته های مرتبط | پاسخها | نماها | فعالیت | |
---|---|---|---|---|
|
1
ژوئن 24
|
156 | ||
|
1
ژوئن 24
|
162 | ||
|
1
ژوئن 24
|
151 | ||
تماس امن
حل شد
|
|
1
ژوئن 24
|
155 | |
|
1
ژوئن 24
|
157 |