آیا حتی زمانی که ما یک شماره تلفن را ثبت میکنیم، تمامی فاکتورها، مکالمات و مراودات قبلی مشتری در لوای همان شماره تماس جدید تجمیع میشود؟
این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.
آیا حتی زمانی که ما یک شماره تلفن را ثبت میکنیم، تمامی فاکتورها، مکالمات و مراودات قبلی مشتری در لوای همان شماره تماس جدید تجمیع میشود؟
بله، حتی زمانی که شما یک شماره تلفن را در سیستم ثبت میکنید، تمامی فاکتورها، مکالمات و مراودات قبلی مشتری در لوای همان شماره تماس جدید تجمیع میشود. به عبارت دیگر، هرگاه یک شماره تلفن جدید به حساب یک مشتری اضافه شود، تاریخچهی کاملی از تمامی اطلاعات مرتبط با آن شماره، از جمله فاکتورها، مکالمات، ایمیلها و سایر ارتباطات، به طور خودکار و به صورت جامع در سیستم ذخیره میشود. این امکان به شما کمک میکند تا اطلاعات مشتری را بهطور کامل و یکپارچه مدیریت کنید و به بهترین شکل از آنها استفاده نمایید.