Skip to Content

به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

شما نیاز به ثبت‌نام دارید تا بتوانید با جامعه تعامل داشته باشید.
این سوال علامت‌گذاری شده است
1 پاسخ
156 نماها

آیا حتی زمانی که ما یک شماره تلفن را ثبت می‌کنیم، تمامی فاکتورها، مکالمات و مراودات قبلی مشتری در لوای همان شماره تماس جدید تجمیع می‌شود؟


آواتار
رها کردن
مولف پاسخ برتر

بله، حتی زمانی که شما یک شماره تلفن را در سیستم ثبت می‌کنید، تمامی فاکتورها، مکالمات و مراودات قبلی مشتری در لوای همان شماره تماس جدید تجمیع می‌شود. به عبارت دیگر، هرگاه یک شماره تلفن جدید به حساب یک مشتری اضافه شود، تاریخچه‌ی کاملی از تمامی اطلاعات مرتبط با آن شماره، از جمله فاکتورها، مکالمات، ایمیل‌ها و سایر ارتباطات، به طور خودکار و به صورت جامع در سیستم ذخیره می‌شود. این امکان به شما کمک می‌کند تا اطلاعات مشتری را به‌طور کامل و یکپارچه مدیریت کنید و به بهترین شکل از آن‌ها استفاده نمایید.


آواتار
رها کردن
نوشته های مرتبط پاسخ‌ها نماها فعالیت
1
ژوئن 24
159
1
ژوئن 24
162
1
ژوئن 24
153
1
ژوئن 24
157
1
ژوئن 24
163
logo-samandehi