آیا میتوان در حین مکالمه، افرادی که از شمارههای مختلف تماس میگیرند را اضافه کرد و از آن پس اطلاعات را در زمان تماس مشاهده کرد؟
این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.
آیا میتوان در حین مکالمه، افرادی که از شمارههای مختلف تماس میگیرند را اضافه کرد و از آن پس اطلاعات را در زمان تماس مشاهده کرد؟
بله، در odoo، میتوانید در حین مکالمه، افرادی که از شمارههای مختلف تماس میگیرند را به مشتری اضافه کرده و اطلاعات را در زمان تماس مشاهده کنید. این امکان به شما این اجازه را میدهد که تماسهای ورودی از شمارههای مختلف را به یک مشتری متصل کنید و تاریخچهی کاملی از تمامی ارتباطات با آن مشتری را در یک مکان مشاهده کنید. این قابلیت به شما کمک میکند تا اطلاعات را به طور جامع و یکپارچه مدیریت کرده و خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهید.
همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کنید تا از ویژگی های انحصاری لذت ببرید و با جامعه عالی ما تعامل داشته باشید!
ثبت نامنوشته های مرتبط | پاسخها | نماها | فعالیت | |
---|---|---|---|---|
|
1
ژوئن 24
|
147 | ||
|
1
ژوئن 24
|
153 | ||
|
1
ژوئن 24
|
159 | ||
تماس امن
حل شد
|
|
1
ژوئن 24
|
150 | |
|
1
ژوئن 24
|
147 |