راهنمای Odoo

به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

6

آیا می‌توان در حین مکالمه، افرادی که از شماره‌های مختلف تماس می‌گیرند را اضافه کرد و از آن پس اطلاعات را در زمان تماس مشاهده کرد؟

آیا می‌توان در حین مکالمه، افرادی که از شماره‌های مختلف تماس می‌گیرند را اضافه کرد و از آن پس اطلاعات را در زمان تماس مشاهده کرد؟


آواتار
رها کردن
1 پاسخ
3
بهترین پاسخ

بله، در odoo، می‌توانید در حین مکالمه، افرادی که از شماره‌های مختلف تماس می‌گیرند را به مشتری اضافه کرده و اطلاعات را در زمان تماس مشاهده کنید. این امکان به شما این اجازه را می‌دهد که تماس‌های ورودی از شماره‌های مختلف را به یک مشتری متصل کنید و تاریخچه‌ی کاملی از تمامی ارتباطات با آن مشتری را در یک مکان مشاهده کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا اطلاعات را به طور جامع و یکپارچه مدیریت کرده و خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهید.


آواتار
رها کردن