به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

شما نیاز به ثبت‌نام دارید تا بتوانید با جامعه تعامل داشته باشید.
این سوال علامت‌گذاری شده است
1 پاسخ
157 نماها

آیا می‌توان در حین مکالمه، افرادی که از شماره‌های مختلف تماس می‌گیرند را اضافه کرد و از آن پس اطلاعات را در زمان تماس مشاهده کرد؟


آواتار
رها کردن
مولف پاسخ برتر

بله، در odoo، می‌توانید در حین مکالمه، افرادی که از شماره‌های مختلف تماس می‌گیرند را به مشتری اضافه کرده و اطلاعات را در زمان تماس مشاهده کنید. این امکان به شما این اجازه را می‌دهد که تماس‌های ورودی از شماره‌های مختلف را به یک مشتری متصل کنید و تاریخچه‌ی کاملی از تمامی ارتباطات با آن مشتری را در یک مکان مشاهده کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا اطلاعات را به طور جامع و یکپارچه مدیریت کرده و خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهید.


آواتار
رها کردن
نوشته های مرتبط پاسخ‌ها نماها فعالیت
1
ژوئن 24
147
1
ژوئن 24
153
1
ژوئن 24
159
1
ژوئن 24
150
1
ژوئن 24
147