راهنمای Odoo

به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

3

در اودوو Odoo چطور بفهمیم چند مشتری ما مشتری قدیمی هستند؟

آواتار
زهرا کریمی

شناسایی مشتریان قدیمی در اودوو

آواتار
رها کردن
1 پاسخ
3
آواتار
زهرا کریمی
بهترین پاسخ

در اودوو (Odoo)، می‌توانید به راحتی اطلاعات مشتریان قدیمی را بر اساس معیارهای زمانی و تاریخچه تعاملات با مشتری در CRM مدیریت کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا مشتریانی که از زمان زیادی است با شما همکاری دارند را شناسایی کرده و به آنها به عنوان مشتریان قدیمی مدیریت کنید.


روش‌های شناسایی مشتریان قدیمی در اودوو:

استفاده از تاریخ ثبت نام یا تاریخ شروع همکاری:


در اودوو، هر مشتری دارای یک تاریخ ثبت نام یا تاریخ شروع همکاری است که این تاریخ می‌تواند به عنوان معیاری برای تعیین مشتریان قدیمی استفاده شود. شما می‌توانید با فیلتر کردن مشتریان بر اساس تاریخ ثبت نام، مشتریانی که از زمان طولانی‌تری با شما همکاری دارند را شناسایی کنید.

تحلیل تعاملات و فعالیت‌ها:


با استفاده از اطلاعات تاریخچه تعاملات با مشتریان در اودوو CRM، می‌توانید مشتریانی را که از زمان طولانی با شما ارتباط داشته‌اند را پیدا کنید. به عنوان مثال، می‌توانید بررسی کنید که کدام مشتریان پر از تماس‌ها، ایمیل‌ها، یا ملاقات‌های ثبت شده هستند که این نشان دهنده همکاری طولانی‌مدت آنها با شما است.

استفاده از گزارش‌ها و داشبوردها:


Odoo امکان ایجاد گزارش‌ها و داشبوردهای سفارشی را فراهم می‌کند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به تحلیل دقیق‌تری از مشتریان قدیمی بپردازید. با تنظیم گزارش‌ها بر اساس تاریخ ثبت نام یا تاریخ شروع همکاری، می‌توانید مشتریانی را که مدت زمان طولانی‌تری است که با شما همکاری دارند، شناسایی کنید و مدیریت کنید.

با استفاده از این ابزارها و اطلاعات موجود در Odoo CRM، می‌توانید به راحتی مشتریان قدیمی خود را شناسایی کرده و به آنها خدمات و مدیریت مناسبی ارائه دهید.


آواتار
رها کردن