راهنمای Odoo

به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

7

نحوه نامه‌نگاری و پیوست فایل به نامه در اودوو 17 (odoo17) ]چگونه است؟

اتوماسیون اداری اودوو

آواتار
رها کردن
1 پاسخ
3
آواتار
ساناز زوار
بهترین پاسخ

در Odoo 17، شما می‌توانید با استفاده از ماژول ارتباطات (Messaging)، نامه‌های خود را ایجاد و پیوست فایل به آن‌ها اضافه کنید. این ماژول به شما امکان می‌دهد تا نامه‌های داخلی و خارجی را در سیستم Odoo ارسال و دریافت کنید و همچنین فایل‌های مورد نیاز را به نامه‌ها پیوست کنید.

برای ایجاد نامه و پیوست فایل به آن در Odoo 17، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد ماژول ارتباطات (Messaging) شوید.
  2. در بخش "نامه‌ها" گزینه "نوشتن نامه جدید" را انتخاب کنید.
  3. در فرم ایجاد نامه، اطلاعات مربوط به گیرنده(گیرندگان) و موضوع نامه را وارد کنید.
  4. متن نامه خود را در قسمت مربوطه وارد کنید.
  5. برای اضافه کردن پیوست، روی دکمه "پیوست" یا "ضمیمه" کلیک کنید و فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید یک یا چند فایل را به نامه اضافه کنید.
  6. پس از اضافه کردن پیوست‌ها، می‌توانید نامه را ارسال کنید یا به عنوان پیش نویس ذخیره کنید.

از طریق این روش، شما می‌توانید به سادگی نامه‌های خود را ایجاد و فایل‌های مورد نیاز را به آن‌ها پیوست کنید تا بتوانید آن‌ها را به گیرندگان مورد نظر ارسال کنید.

3.5

آواتار
رها کردن