راهنمای Odoo

به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

5

اودوو 17(odoo17 )چگونه میتوان تنظیم کرد فقط کدام داخلی در voip بتواند با امور مالی یا مدیریت یا . . . صحبت کند ؟


کدام داخلی در voip بتواند با امور مالی یا مدیریت یا . . . صحبت کند

آواتار
رها کردن
1 پاسخ
2
بهترین پاسخ

در Odoo 17، می‌توانید تنظیم کنید که فقط برخی از داخلی‌ها (مثلاً داخلی‌های مرتبط با امور مالی یا مدیریت و غیره) توانایی برقراری تماس با مخاطبان مشخص را داشته باشند. این تنظیمات معمولاً در بخش مدیریت VoIP و تنظیمات داخلی اعمال می‌شود. در ادامه، یک راهنمای کلی برای تنظیم این قابلیت در Odoo 17 ارائه می‌شود:

 

ورود به بخش تنظیمات VoIP:

 

وارد بخش مدیریتی Odoo شوید و به تنظیمات VoIP بروید. این قسمت معمولاً در قسمت مدیریتی یا تنظیمات سیستم قابل دسترسی است.

تعریف گروه‌های مرتبط:

 

در قسمت تنظیمات VoIP، می‌توانید گروه‌های مرتبط با امور مالی، مدیریت، فروش و غیره را تعریف کنید. مثلاً گروهی به نام "امور مالی" یا "مدیران" ایجاد کنید.

تنظیم دسترسی‌ها برای گروه‌ها:

 

حالا باید برای هر گروه، دسترسی‌های مخصوصی تعریف کنید. مثلاً برای گروه "امور مالی"، دسترسی برای تماس با مخاطبان مرتبط با امور مالی را فعال کنید.

تعیین داخلی‌های مجاز:

 

در هر گروه، می‌توانید داخلی‌های مرتبط با آن گروه را مشخص کنید. به طور مثال، در گروه "امور مالی"، داخلی‌های مرتبط با این بخش را معرفی کنید.

ذخیره و اعمال تغییرات:

 

پس از تنظیم محدودیت‌ها و قوانین، باید تغییرات را ذخیره کرده و اعمال کنید تا به طور اعمالی بر روی سیستم VoIP شما اعمال شود.

با این روش، می‌توانید تنظیم کنید که فقط داخلی‌های مشخصی (مرتبط با امور مالی، مدیریت و غیره) توانایی برقراری تماس با مخاطبان مشخص را داشته باشند در VoIP در Odoo 17. این تنظیمات معمولاً در بخش تنظیمات و مدیریت VoIP یا تنظیمات داخلی در Odoo قابل انجام است و با دقت و مطالعه توضیحات و منوهای مربوطه، می‌توانید آن‌ها را اعمال کنید.


آواتار
رها کردن