راهنمای Odoo

به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

9

سپردن پیگیری فروش و وصول مطالبات از تعدادی مشتری به یک کارمند

در نرم افزار odoo  چگونه می توانیم پیگیری فروش و وصول مطالبات از تعدادی مشتری را به یک کارمند بسپاریم و از وی مطالبه کنیم؟

آواتار
رها کردن
1 پاسخ
3
بهترین پاسخ

برای اختصاص دادن پیگیری فروش و وصول مطالبات به یک کارمند در نرمافزار Odoo، میتوانید از ماژول CRM استفاده کنید. در اینجا مراحلی را که میتوانید دنبال کنید آورده شده است:

ماژول CRM را فعال کنید: ابتدا باید مطمئن شوید که ماژول CRM در Odoo شما فعال است. این ماژول به شما امکان مدیریت سرنخها، فرصتها و تقسیم بندی مشتریان را میدهد

1. کارمندان را تعریف کنید: در بخش تنظیمات CRM، کارمندانی که مسئولیت پیگیری فروش و وصول مطالبات را دارند را تعریف کنید.
2. سرنخها و فرصتها را ایجاد کنید: برای هر مشتری یک سرنخ یا فرصت ایجاد کنید و آنها را به کارمند مربوطه اختصاص دهید.
3. فعالیتها را برنامه ریزی کنید: برای هر سرنخ یا فرصت، فعالیتهایی مانند تماس تلفنی، جلسه یا ایمیل را برنامه ریزی کنید و مهلته ای مربوطه را تعیین کنید.
4. گزارشها و داشبوردها را پیکربندی کنید: از گزارشها و داشبوردهای CRM برای پیگیری عملکرد کارمندان و پیشرفت در وصول مطالبات استفاده کنید.
6. اقدامات پیگیری را تعریف کنید: تعریف کنید که در صورت عدم وصول مطالبات در موعد مقرر، چه اقداماتی باید انجام شود

با دنبال کردن این مراحل، میتوانید فرآیند پیگیری فروش و وصول مطالبات را به صورت سازمان یافته به کارمندان خود اختصاص دهید و عملکرد آنها را مدیریت کنید. اگر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، میتوانید به منابع آموزشی Odoo مراجعه کنید یا با یک متخصص Odoo مشورت کنید.

آواتار
رها کردن