در نرم افزار odoo چگونه می توانیم پیگیری فروش و وصول مطالبات از تعدادی مشتری را به یک کارمند بسپاریم و از وی مطالبه کنیم؟
این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.
در نرم افزار odoo چگونه می توانیم پیگیری فروش و وصول مطالبات از تعدادی مشتری را به یک کارمند بسپاریم و از وی مطالبه کنیم؟
برای اختصاص دادن پیگیری فروش و وصول مطالبات به یک کارمند در نرمافزار Odoo، میتوانید از ماژول CRM استفاده کنید. در اینجا مراحلی را که میتوانید دنبال کنید آورده شده است:
ماژول CRM را فعال کنید: ابتدا باید مطمئن شوید که ماژول CRM در Odoo شما فعال است. این ماژول به شما امکان مدیریت سرنخها، فرصتها و تقسیم بندی مشتریان را میدهد
1. کارمندان را تعریف کنید: در بخش تنظیمات CRM، کارمندانی که مسئولیت پیگیری فروش و وصول مطالبات را دارند را تعریف کنید.
2. سرنخها و فرصتها را ایجاد کنید: برای هر مشتری یک سرنخ یا فرصت ایجاد کنید و آنها را به کارمند مربوطه اختصاص دهید.
3. فعالیتها را برنامه ریزی کنید: برای هر سرنخ یا فرصت، فعالیتهایی مانند تماس تلفنی، جلسه یا ایمیل را برنامه ریزی کنید و مهلته ای مربوطه را تعیین کنید.
4. گزارشها و داشبوردها را پیکربندی کنید: از گزارشها و داشبوردهای CRM برای پیگیری عملکرد کارمندان و پیشرفت در وصول مطالبات استفاده کنید.
6. اقدامات پیگیری را تعریف کنید: تعریف کنید که در صورت عدم وصول مطالبات در موعد مقرر، چه اقداماتی باید انجام شود
با دنبال کردن این مراحل، میتوانید فرآیند پیگیری فروش و وصول مطالبات را به صورت سازمان یافته به کارمندان خود اختصاص دهید و عملکرد آنها را مدیریت کنید. اگر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، میتوانید به منابع آموزشی Odoo مراجعه کنید یا با یک متخصص Odoo مشورت کنید.
همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کنید تا از ویژگی های انحصاری لذت ببرید و با جامعه عالی ما تعامل داشته باشید!
ثبت نامنوشته های مرتبط | پاسخها | نماها | فعالیت | |
---|---|---|---|---|
|
1
ژوئن 24
|
134 | ||
|
1
ژوئن 24
|
135 | ||
|
1
ژوئن 24
|
137 | ||
|
1
ژوئن 24
|
132 | ||
|
1
ژوئن 24
|
133 |