آیا امکان نمایش پنجرههای پاپآپ برای کاربران در Odoo وجود دارد؟ آیا این پاپآپها قابلیت تشخیص شماره تلفن تماسگیرنده و بازکردن تاریخچه ارتباطات با این مخاطب را دارند؟
این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.
آیا امکان نمایش پنجرههای پاپآپ برای کاربران در Odoo وجود دارد؟ آیا این پاپآپها قابلیت تشخیص شماره تلفن تماسگیرنده و بازکردن تاریخچه ارتباطات با این مخاطب را دارند؟
بله، در Odoo امکان نمایش پنجرههای پاپآپ برای کاربران وجود دارد. این پاپآپها معمولاً اطلاعات مربوط به رکوردهای مختلفی از نرمافزار را نمایش میدهند.
از طریق پاپآپها میتوان به صورت اتوماتیک شماره تلفن تماسگیرنده را تشخیص داده و اطلاعات مرتبط با این مخاطب را نمایش داد. همچنین، این اطلاعات میتواند شامل تاریخچه ارتباطات با این مخاطب، مانند تماسها، پیامکها، ایمیلها و غیره باشد. این ویژگیها به کاربران امکان میدهد به صورت سریع و آسان با اطلاعات مخاطبان خود در ارتباط باشند و از تاریخچه تعاملات قبلی آنها استفاده کنند.
در Odoo، پاپآپها به عنوان یک ابزار کاربردی برای نمایش اطلاعات مرتبط با رکوردهای مختلف استفاده میشوند. این پاپآپها معمولاً هنگام کلیک بر روی لینک یا دکمههای مرتبط با رکوردهای مختلف ایجاد میشوند. به عنوان مثال، هنگامی که یک کاربر بر روی نام یک مخاطب یا شماره تلفن آن کلیک میکند، یک پاپآپ باز میشود که اطلاعات مرتبط با آن مخاطب، شامل شماره تلفن، تاریخچه تماسها، پیامکها، ایمیلها و سایر اطلاعات مرتبط را نمایش میدهد.
این پاپآپها معمولاً دارای گزینههایی مانند امکان تماس مستقیم با آن شماره تلفن، ارسال پیامک یا ایمیل، مشاهده تاریخچه تماسها و ارتباطات قبلی با آن مخاطب است. این امکانات به کاربران کمک میکند تا به سرعت و آسانی با اطلاعات مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و از تاریخچه تعاملات قبلی آنها استفاده کنند.