باشگاه مشتریان و وفاداری مشتریان را چگونه میتوان در اودوو پیاده سازی واجرا کرد ؟
1 پاسخ
در اودوو ماژول با عنوان باشگاه مشتریان در ماژولهای اصلی اودوو که خوده اودوو نوشته وجود ندارد ولی امکان دارد شرکتهای واسط و شرکتهایی که روی اودوو کار میکنند همچنین نرم افزاری نوشته باشند . ولی در اودوو امکانات فراوانی وجود دارد که میتوان با این امکانات ویژگی های نرم افزارهای باشگاه مشتریان را اجرا کرد .
مثلا در اودوو ماژول ارسال ایمیل و اس ام اس وجود دارد که میتوان با آن برای مشتریان اس ام اس ارسال کرد و روی این اس ام اس ها میتوان شرط گذاشت و افرادی که قرار است این پیامک ها را دریافت کنند گروه بندی کرد و مشخص کرد . مثلا مخاطبینی که محصولات خاصی را خرید کرده اند یا مجموع خریدهاشون از مقدار خاصی بالاتر است یا در دوره خاصی محصولی را خرید کرده اند . که این ویژگی دقیقا در باشگاه مشتریان وجود دارد .
همچنین با ماژول ارسال پیامک میتوان برای روز تولد مشتریان پیامک تبریک فرستاد یا برای یادآوری سالروز خرید از محصولات را به مشتری تبریک گفت یا پیام تشکر فرستاد .
همچنین این امکان که بتوان با یک نگاه به نرم افزار مقدار خرید مشتری را دید یا هر موضوعی که مربوط به مشتری است را دید نیز در ماژول مخاطبان وجود دارد به این صورت که هر مخاطبی را که باز میکنید در گزینه های بالا ی صفحه آن مشتری میتوان میزان خرید که از این مشتری داشته ایم و یا میزان فروشی که به این مشتری داشته ایم و یا جلساتی که با این مشتری داشته ایم را به سرعت ببینیم .
در اودوو امتیاز دادن به مشتریان را میتوان با ماژول دیگر به نام gameification پیاده سازی کرد در این سیستم میتوان برنامه ریزی کرد و مخاطبان را بر اساس میزان خریدی که از شرکت میکنن دسته بندی کرد و به آنها امتیاز داد و کیف پول آنها را شارژ کردن و به انها اعتبار داد تا بتوانن محصولات را با تخفیف بخرند .
در اودوو یک ماژول دیگری وجود دارد به نام بازاریابی ایمیلی که میتوان به مشتریان و مخاطبان ایمیل ارسال کرد و از این طریق میتوان با مشتریان در ارتباط بود و حتی میتوان ایمیلی های از مشتریان دریافت کرد و مشتریانی که ایمیل های ما را جواب میدهند امتیازی برای آنها قائل شد . تخفیفات ویژه ای به مشتریان داد .