Skip to Content

به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

شما نیاز به ثبت‌نام دارید تا بتوانید با جامعه تعامل داشته باشید.
این سوال علامت‌گذاری شده است
1 پاسخ
179 نماها

آیا در صورتی که افراد مختلف از یک شماره تماس که قبلاً به نام شخص دیگری ثبت شده است، تماس بگیرند، می‌توان استثنائاً لینک این مکالمات را به پرونده شخص تماس گیرنده وصل کرد؟ و نه به صاحب شماره؟


آواتار
رها کردن
مولف پاسخ برتر

بله، در odoo، امکان وصل کردن مکالماتی که از یک شماره تماس به نام شخص دیگری ثبت شده است، به پرونده شخص تماس گیرنده وجود دارد. به عبارت دیگر، اگر افراد مختلفی از یک شماره تماس که قبلاً به نام شخص دیگری ثبت شده است، تماس بگیرند، می‌توانید مکالمات را به پرونده مرتبط با شخصی که تماس گرفته است متصل کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا ارتباطات را به درستی مدیریت کنید و اطلاعات را به نحو صحیحی به هر مشتری ارتباطی وصل کنید.


آواتار
رها کردن
نوشته های مرتبط پاسخ‌ها نماها فعالیت
1
ژوئن 24
156
1
ژوئن 24
156
1
ژوئن 24
162
1
ژوئن 24
152
1
ژوئن 24
158
logo-samandehi