آیا در صورتی که افراد مختلف از یک شماره تماس که قبلاً به نام شخص دیگری ثبت شده است، تماس بگیرند، میتوان استثنائاً لینک این مکالمات را به پرونده شخص تماس گیرنده وصل کرد؟ و نه به صاحب شماره؟
این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.
آیا در صورتی که افراد مختلف از یک شماره تماس که قبلاً به نام شخص دیگری ثبت شده است، تماس بگیرند، میتوان استثنائاً لینک این مکالمات را به پرونده شخص تماس گیرنده وصل کرد؟ و نه به صاحب شماره؟
بله، در odoo، امکان وصل کردن مکالماتی که از یک شماره تماس به نام شخص دیگری ثبت شده است، به پرونده شخص تماس گیرنده وجود دارد. به عبارت دیگر، اگر افراد مختلفی از یک شماره تماس که قبلاً به نام شخص دیگری ثبت شده است، تماس بگیرند، میتوانید مکالمات را به پرونده مرتبط با شخصی که تماس گرفته است متصل کنید. این قابلیت به شما امکان میدهد تا ارتباطات را به درستی مدیریت کنید و اطلاعات را به نحو صحیحی به هر مشتری ارتباطی وصل کنید.