آیا با کمک Odoo CRM میتوانیم بلافاصله پس از مواجه شدن با مشتری بتوانیم بدانیم این مشتری در یکسال گذشته چند بار به سایت و چند بار به فروشگاه فیزیکی ما سر زده و یا چند بار تماس داشته است؟
این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.
آیا با کمک Odoo CRM میتوانیم بلافاصله پس از مواجه شدن با مشتری بتوانیم بدانیم این مشتری در یکسال گذشته چند بار به سایت و چند بار به فروشگاه فیزیکی ما سر زده و یا چند بار تماس داشته است؟
بله، با استفاده از Odoo CRM و ترکیب آن با ماژولهای دیگر Odoo، میتوانید اطلاعات مربوط به تعاملات مشتریان با وبسایت، فروشگاه فیزیکی و تماسهای تلفنی را در یک سیستم جامع مشاهده کنید. برای دستیابی به این هدف، باید چندین ماژول و تنظیمات خاص را به کار بگیرید. در ادامه، مراحل انجام این کار توضیح داده شده است:
همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کنید تا از ویژگی های انحصاری لذت ببرید و با جامعه عالی ما تعامل داشته باشید!
ثبت نامنوشته های مرتبط | پاسخها | نماها | فعالیت | |
---|---|---|---|---|
|
1
ژوئیهٔ 24
|
143 | ||
|
1
ژوئیهٔ 24
|
124 | ||
|
1
ژوئیهٔ 24
|
140 | ||
|
1
ژوئن 24
|
149 | ||
|
1
ژوئیهٔ 24
|
124 |