بهترین راه ارتباط با مشتری
این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.
بهترین راه ارتباط با مشتری
در Odoo 17، چندین روش برای ارتباط دو سویه با مشتریان وجود دارد و انتخاب بهترین روش به نیازها و الزامات خاص شما بستگی دارد. در ادامه توضیحاتی درباره هر یک از این روشها و کاربردهای مناسب آنها ارائه شده است:
ماژول پیشنهادی: Helpdesk
کاربردها:
مزایا:
ماژول پیشنهادی: Forum یا Website Live Chat
کاربردها:
مزایا:
ماژول پیشنهادی: Portal
کاربردها:
مزایا:
انتخاب بهترین روش به نیازها و حجم ارتباطات شما با مشتریان بستگی دارد. اگر نیاز به پیگیری ساختاریافته و سازماندهی شده دارید، سیستم تیکت (Helpdesk) پیشنهاد میشود. اگر به دنبال ایجاد یک جامعه فعال و کاهش بار پشتیبانی هستید، بخش پرسش و پاسخ (Forum) گزینه مناسبی است. و اگر میخواهید به مشتریان خود دسترسی متمرکز و کامل به اطلاعات و اسناد خودشان را بدهید، پورتال مشتری (Customer Portal) بهترین انتخاب خواهد بود.
در بسیاری از موارد، ترکیب چندین روش میتواند بهترین نتیجه را داشته باشد. به عنوان مثال، میتوانید از پورتال برای دسترسی به اطلاعات حساب و اسناد استفاده کنید، و از سیستم تیکت برای مدیریت درخواستها و مشکلات مشتریان بهره ببرید.
همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کنید تا از ویژگی های انحصاری لذت ببرید و با جامعه عالی ما تعامل داشته باشید!
ثبت نامنوشته های مرتبط | پاسخها | نماها | فعالیت | |
---|---|---|---|---|
|
1
ژوئن 24
|
137 | ||
|
1
ژوئن 24
|
149 | ||
|
1
ژوئن 24
|
157 | ||
|
1
ژوئن 24
|
153 | ||
|
1
ژوئن 24
|
146 |